19 Şubat 2016 Cuma

Ben Kimim?

Ben  kimim?

Ben 89 doğumlu, mesleğini çok seven, 3 dilli (4.sü yolda), 2 vatandaşlığı olan, kanında 3ırk bulunan oğlak ın tekiyim :)
Burcumun tüm özelliklerini barındırırım.. Burçlardan hiç anlamam ama bunu biliyorum :) 2012 yılında okulumdan mezun oldum ve kurumsal olmaya çalışan büyükcene işler alan orta halli bir firmada çalışmaya başladım.. 3 buçuk senelik hiç de fena olmayan kariyerden, bir çok şeyin üst üste gelmesiyle birlikte, bir ara verdim..
Ben önceliği kendime verdim ve 4 ay sonrasında hala kendime  daha çok değer vermem gerektiğini farkettiğim için, bana dayatılan değil benim gerçek olduğuna inandığım bir gelişme sürecine kendimi adadım..
Kendimi arıyorum işin aslında.. bulursam haber veririm ;)
Kendimi kaybettiğimi düşünenlere ithafen; hayır kaybetmedim sadece durduğum yerde durmuyorum ;)
18 yıllık eğitim hayatımın üzerine 3 yıllık iş hayatı sonrasında biraz kanım çekti diyelim biraz merak ve çokça da açlık.. Yeniye farklıya görmeye tatmaya maceraya.. Annemin değerlendirmesiyle ailemin kadınları bu yaşlarda hep bi aksiyon almış.. Benimki de böyle birşey işte..
Kanımdan olanların olduğu memleketime olan merakım çevresine de olan ilgimle büyüdü ve çıktı bu Latin Amerika seyahati.. Annemin çocukluğunun geçtiği topraklarda gezerken, latin amerika kültürünü doyasıya tadarken, bir Türk kızı olarak bakalım ben neler katacağım, ben kendimi bizi nasıl anlatacağım oradakilere ??
Neler göreceğim dışında bu tür sorularla birlikte çıkıyorum yola..
Rastgele!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder